Politica de retur

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII si CONDITIILE DE UTILIZARE ale magazinului online www.demalis.ro si se aplica conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.demalis.ro termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire si/sau pentru schimbul de marimi va fi suportat de către  I.I. BOȘTIOG EMILIA-NAOME . In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre I.I. BOȘTIOG EMILIA-NAOME a produsului returnat, costul transportului fiind achitat de către client.

Pentru returnarea produsului cu solicitarea clientului de a i se returna banii, clientul achită transportul produsului cu mentiunea ca nu vom receptiona coletele trimise prin posta ci doar cele prin curier.

Pentru un retur care a beneficiat anterior de transport gratuit, clientului i se vor opri din contravaloarea produsului, taxele aferente transportului.

Produse neacceptate:

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.

-  Produse care au fost desfacute

-  Produse care au fost testate/utilizate

-  Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

-  Produse achizitionate de la alte magazine

-  Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)

-  Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:

  1. Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor enumerate mai sus
  2. Completati formularul de retur din contul dvs de client
  3. Contactati serviciul Relatii Clienti la adresa de e-mail [email protected]
  4. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  5. Expediati coletul la adresa mentionata pe formularul de retur.
  6. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

7. Dupa primirea coletului veti fi contactat(a) de un membru al echipei care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea returului.