Politica de retur-schimb

Daca nu sunteti multumim de produsul primit, SC DEMALIS DMS SRL va permite sa il schimbati/returnati in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, cu respectarea conditiilor de retur/schimb : PRODUSUL SA FIE NOU, FARA URME DE PURTARE, LOVIRE SAU MURDARIE si sa  fie impachetat in ambalajul original.

PENTRU SCHIMB:

Clientul poate solicita schimb de marime sau schimb cu alt model de minim valoarea produsului comandat initial

PRIMUL SCHIMB ESTE GRATUIT

LA AL2LEA SCHIMB SE PERCEPE O TAXA DE 40LEI

FACTURA RAMANE LA CLIENT!

Accesati formularul>DESCHIDE FORMULAR DE SCHIMB<<

 >>>Completati formularul schimb cu marimea/modelul dorit

>>>Selectati ridicarea de catre curier si trimiteti cererea de schimb.

In termen de 2 zile un curier  CARGUS va veni sa ridice coletul dvoastra.Dupa ce acesta ajunge la SC DEMALIS DMS se va trimite schimbul catre dvoastra.

 

PENTRU RETUR NU TREBUIE COMPLETAT FORMULAR!!!

Pentru returnări trebuie urmați acești pași:

Trimiteti un mesaj pe whatsapp la nr . 0753 411 659 care sa contina:

  • Numarul comenzii (incepe cu #xxxx - format din 4 cifre)
  • Motivul pentru care doriti sa faceti returnarea produsului

 

ORICE COLET PRIMIT CU PLATA TRANSPORTULUI LA SC DEMALIS DMS VA FI REFUZAT SI REDIRECTIONAT CATRE CLIENTUL EXPEDITOR.

Acest aspect poate duce la pierderea celor 14 zile puse la dispozitie pentru acceptarea unui retur!

Returnarea  sumei se face doar  prin VIRAMENT BANCAR in termen de 14zile calendaristice de la receptionare.

SC DEMALIS SRL isi rezerva dreptul de a refuza un retur in urmatoarele cazuri:

>>>termenul de returnare e depasit

>>>produsul prezinta urme de purtare/uzura

>>>clientul a folosit FORMULARUL DE SCHIMB ca si mijloc de retur

>>>lipsa facturii

>>>produsul a fost personalizat (facut pe comanda)

 

ATENTIE - Comenzile finalizate prin TBI Bank nu mai pot fi rambursate ci doar schimbat numar / model incaltaminte

 

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII si CONDITIILE DE UTILIZARE ale magazinului online www.demalis.ro si se aplica conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.demalis.ro termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

14zile calendaristice= din momentul receptionarii coletului de catre client si pana in momentul receptionarii firmei SC DEMALIS DMS

enta  produsului trimis pentru inlocuire si/sau pentru schimbul de marimi va fi suportat de către  SC DEMALIS DMS SRL . In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile calendaristice de la receptionarea de catre SC DEMALIS DMS SRL a produsului returnat, costul transportului fiind achitat de către client.

Pentru returnarea produsului cu solicitarea clientului de a i se returna banii, clientul achită transportul produsului cu mentiunea ca nu vom receptiona coletele trimise prin posta ci doar cele prin curier.

Pentru un retur care a beneficiat anterior de transport gratuit SAU SCHIMB GRATUIT, clientului i se vor opri din contravaloarea produsului, taxele aferente transportului.

Produse neacceptate:

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.

-  Produse care au fost desfacute

-  Produse care au fost testate/utilizate 

-  Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

-  Produse achizitionate de la alte magazine

-  Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (FACTURA)

-  Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Produse care au fost facute pe comanda (respectiv numere cu jumatati de masura).La aceste produse nu se accepta nici schimb nici retur chiar daca este in termen!!!

Suna