Politica de retur

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII si CONDITIILE DE UTILIZARE ale magazinului online www.demalis.ro si se aplica conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.demalis.ro termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire si/sau pentru schimbul de marimi va fi suportat de către  SC DEMALIS DMS SRL . In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre SC DEMALIS DMS SRL a produsului returnat, costul transportului fiind achitat de către client.

Pentru returnarea produsului cu solicitarea clientului de a i se returna banii, clientul achită transportul produsului cu mentiunea ca nu vom receptiona coletele trimise prin posta ci doar cele prin curier.

Pentru un retur care a beneficiat anterior de transport gratuit, clientului i se vor opri din contravaloarea produsului, taxele aferente transportului.

Produse neacceptate:

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.

-  Produse care au fost desfacute

-  Produse care au fost testate/utilizate

-  Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

-  Produse achizitionate de la alte magazine

-  Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)

-  Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:

  1.  Produsul sa fie in garantie (sa nu fie depasite cele 14 zile calendaristice)
  2.  Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor enumerate mai sus. Sa fie impachetat cum a fost primit, fara a fi lipit scotch sau alt adeziv direct pe cutie.
  3.   Pe factura primita atasati un cont iban cu nume si prenume in care sa vi se ramburseze suma respectiva.
  4.   Alegeti un curier si expediati coletul la adresa mentionata pe factura. Taxele de transport tur-retur sunt suportate in totalitate de catre client (dupa cum e specificat in termeni si conditii)
  5.   Doar schimbul este GRATUIT.
  6.   Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  7.   Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  8.   Dupa primirea coletului va fi verificat si daca indeplineste toate conditiile mentionate mai sus vi se face factura de stornare si rambursarea sumei.
  9.   Nu trimiteti colete prin posta, nu ridicam colete de la posta. 
  10.   Nu trimiteti colete cu ramburs sau cu plata de transport la noi. NU RIDICAM COLETELE!

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea returului.

Nu este necesar completarea unui formular de retur sau schimb!

 

          CUM SE EFECTUEAZA UN SCHIMB

  •   Aveti la dispozitie 14 zile calendaristice de la data expedierii pentru a schimba in mod gratuit articolele cumparate de pe WWW.DEMALIS.RO
  •   Pentru a schimba produsul cu o alta marime, trimteti mesaj la nr de WhatsApp 0753411659 in care specificati produsul si marimea care doriti sa o schimbati. Imediat ce preluam mesajul dvs, vi se raspunde si tot atunci cererea de schimb a produsului este inregistrata.
  •   Daca produsul dorit se afla in stoc, comanda se trimite cu colet la schimb si in momentul in care curierul ajunge la dvs, faceti schimb de colete gratuit. 
  •   Daca produsul nu este pe stoc, se va face pe comanda in termen de 2-5 zile lucratoare.
  •   Produsele se pot schimba fie cu o marime corespunzatoare fie cu o alta pereche de incaltaminte. Daca este diferenta de pret clientul/furnizorul achita diferenta.
  •  Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor enumerate mai sus. Sa fie impachetat cum a fost primit, fara a fi lipit scotch sau alt adeziv direct pe cutie.

             

 

Suna