Politica de retur

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII si CONDITIILE DE UTILIZARE ale magazinului online www.demalis.ro si se aplica conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.demalis.ro termen de 14 zile de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta  produsului trimis pentru inlocuire si/sau pentru schimbul de marimi va fi suportat de către  SC DEMALIS DMS SRL . In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile de la receptionarea de catre SC DEMALIS DMS SRL a produsului returnat, costul transportului fiind achitat de către client.

Pentru returnarea produsului cu solicitarea clientului de a i se returna banii, clientul achită transportul produsului cu mentiunea ca nu vom receptiona coletele trimise prin posta ci doar cele prin curier.

Pentru un retur care a beneficiat anterior de transport gratuit, clientului i se vor opri din contravaloarea produsului, taxele aferente transportului.

Produse neacceptate:

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.

-  Produse care au fost desfacute

-  Produse care au fost testate/utilizate

-  Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

-  Produse achizitionate de la alte magazine

-  Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (FACTURA)

-  Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:

Accesați formularul de retur pt schimb sau retur: >> Deschide formular <<

  1.  Produsul sa fie in garantie (sa nu fie depasite cele 14 zile calendaristice)
  2.  Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor enumerate mai sus
  3. . Sa fie impachetat cum a fost primit, fara a fi lipit scoci sau alt adeziv direct pe cutie.(In cazul in care cutia este distrusa, ne rezervam dreptul de a scade 5 lei cv unei cutii noi din valoarea rambursarii produsului/produselor
  4.  Schimbul este GRATUIT(DOAR O SINGURA DATA).FACTURA TREBUIE TRIMISA CATRE NOI DOAR IN MOMENTUL CAND SE FACE RETUR.
  5. IN CAZUL UNUI SCHIMB FACTURA RAMANE LA CLIENT.
  6.   Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele (FACTURA )cu care a fost livrat produsul.
  7. In cazul unui retur PE FACTURA PRIMITA SE ATASEAZA UN IBAN pt rambursarea cv produsului.(sau in formularul de retur la OBSERVATII).
  8. DACA ATI OMIS ATASAREA UNUI IBAN PE FACTURA,  PE NR DE WHATTUP 0753 411 659 ATASATI IBANUL!!!!DACA NU PRIMIM UN IBAN CORECT,RAMBURSAREA POATE DEPASI ACELE 14 ZILE MENTIONATE LA TERMENI SI CONDITII!
  9.   Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  10.   Dupa primirea coletului va fi verificat si daca indeplineste toate conditiile mentionate mai sus vi se face factura de stornare si rambursarea sumei.
  11. Taxele de transport sunt achitate de clientul care face retur.(21 lei)
  12. Noi ridicam coletul pt retur dar la rambursare cand se face factura de stornare se scade valoarea transportului.
  13.   Nu trimiteti colete prin posta, nu ridicam colete de la posta. 
  14.   Nu trimiteti colete cu ramburs sau cu plata de transport la noi. NU RIDICAM COLETELE.
  15. In cazul in care ati completat formularul de retur cu optiunea de ridicare a coletului de catre un curier si cu toate acestea nu a fost trimis un curier pt ridicarea coletului dvoastra, cu nr de referinta(din partea de jos a formularului de retur), va trebui sa sunati la CARGUS si sa mentionati ca ati solicitat o ridicare de colet si pana la data respectiva nu a venit nimeni sa ridice coletul dv.Nu trimitem noi curierul ci cei de la CARGUS!!!
  16. Abia dupa ce coletul ajunge la firma noastra, pe baza a ceea ce ati completat in formularul de retur se proceseaza schimbul/returul dvoastra!
  17. DACA COLETUL PRIMIT NU CONTINE FACTURA IN ORIGINAL si TERMENUL DE RETURNARE ESTE DEPASIT NE REZERVAM DREPTUL DE A NU ACCEPTA RETURUL.In acest caz, coletul va fi expediat catre destinatar.

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului in contul mentionat de dvoastra pe factura!!!

 

PENTRU MAI MULTE DETALII  LASATI MESAJ PE MAIL [email protected] sau whttup 0753 411 659

Vom prelua mesajul dvoastra si va vom raspunde ,cat mai rapid!

 

 

 

Suna