Politica de retur-schimb

POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR face parte din TERMENII si CONDITIILE DE UTILIZARE ale magazinului online www.demalis.ro si se aplica conform legislatiei in vigoare.

Clientul are dreptul de a returna orice produs comandat de pe www.demalis.ro termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

14zile calendaristice= din momentul receptionarii coletului de catre client si pana in momentul receptionarii firmei SC DEMALIS DMS

ex Orice comanda receptionata in 1.01.2024 va putea beneficia de retur sau schimb pana in 14zile calendaristice(ultima zi fiind 14, zi in care coletul este receptionat de DEMALIS DMS, nu de curier!!!!

Plata transportului aferenta  produsului trimis pentru inlocuire si/sau pentru schimbul de marimi va fi suportat de către  SC DEMALIS DMS SRL . In cazul in care se opteaza pentru rambursarea contravalorii produsului, acest lucru se va face in termen de 14 de zile calendaristice de la receptionarea de catre SC DEMALIS DMS SRL a produsului returnat, costul transportului fiind achitat de către client.

Pentru returnarea produsului cu solicitarea clientului de a i se returna banii, clientul achită transportul produsului cu mentiunea ca nu vom receptiona coletele trimise prin posta ci doar cele prin curier.

Pentru un retur care a beneficiat anterior de transport gratuit SAU SCHIMB GRATUIT, clientului i se vor opri din contravaloarea produsului, taxele aferente transportului.

Produse neacceptate:

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.

-  Produse care au fost desfacute

-  Produse care au fost testate/utilizate 

-  Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

-  Produse achizitionate de la alte magazine

-  Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (FACTURA)

-  Produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Produse care au fost facute pe comanda (respectiv nr cu jumatati de masura).La aceste produse nu se accepta nici schimb nici retur chiar daca este in termen!!!

 

 

PROCEDEUL DE RETURNARE/SCHIMB AL PRODUSELOR:

 

Pentru realizarea unui RETUR CU RAMBURSAREA CV PRODUSULUI:

Inainte de a initia un retur, verificati daca sunteti in garantie(14 zile calendaristice din momentul receptionarii coletului ) si produsul este in acceasi stare in care l.ati primit.(PRODUS NOU!!!) 

!Nu completati formularul de schimb pentru RETUR! 

 

1.Impachetati coletul cum l-ati primit fara a lipi scoci sau alt adeziv direct pe cutie(In cazul in care cutia este distrusa, ne rezervam dreptul de a scade 5lei cv unei cutii noi din valoarea rambursarii produsului/produselor)

2.Adaugati in colet FACTURA cu care a fost livrat produsul.

3.Alegeti un curier si expediati coletul la adresa:

SC DEMALIS DMS

STR ION ROATA NR.11

VICOVU DE SUS

JUD SUCEAVA

Taxele de transport pt returul unui produs sunt suportate de catre client, adica de dvoastra.

Asigurati-va ca trimiteti coletul in termen de 14 zile CALENDARISTICE intrucat orice colet primit dupa aceste zile, nu va fi acceptat.

Daca coletul e in garantie, va fi calculat DIN MOMENTUL RECEPTIONARII DE CATRE SC DEMALIS DMS, nu de ziua cand a fost scanat de catre curier!!!!ASIGURATI-VA CA TRIMITETI COLETUL LA TIMP!!!

Pastrati dovada (awb.ul) trimiterii coletului pana in momentul rambursarii in cont a cv produsului!!!

4. Dupa primirea coletului va fi verificat si daca indeplineste toate conditiile mentionate mai sus vi se face factura de stornare si rambursarea sumei.

5.Nu trimiteti colete prin posta, nu ridicam colete de la posta. 

6. Nu trimiteti colete cu ramburs sau cu plata de transport la noi. NU RIDICAM COLETELE!!!

DACA COLETUL PRIMIT NU CONTINE FACTURA IN ORIGINAL si TERMENUL DE RETURNARE ESTE DEPASIT NE REZERVAM DREPTUL DE A NU ACCEPTA RETURUL.In acest caz, coletul va fi expediat catre destinatar.

Rambursarea contravalorii produsului va fi facuta in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea returului in contul mentionat de dvoastra pe factura!!!

 

****Orice produs trimis gresit sau cu defect(dovedit prin atasarea unor poze doveditoare pe whattup 0753411659) va fi inlocuit GRATUIT .(Daca este in garantia celor 14 zile calendaristice de la receptionare)

****Daca clientul nu doreste schimbul , atunci va trebui sa urmeze procedeul de retur, respectiv conditiile de returnare.

****La returul (care a beneficiat de schimb gratuit)  se vor scadea taxele de transport, respectiv 21lei din cv produsului

 

Produsele facute pe comanda cu jumatati de marime sau personalizate nu pot beneficia de SCHIMB SAU RETUR chiar daca sunt in termen.

 

 

Pentru a realiza SCHIMBUL UNUI PRODUS :

Asigurati-va ca nu ati depasit cele 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului si coletul este in acceasi stare in care l.ati primit (PRODUS NOU!!!)

Accesati formularul>DESCHIDE FORMULAR DE SCHIMB<<

 

1. Deschide formular si selecteaza SCHIMB PRODUS

La observatii, adauga produsul si marimea dorita

La cheama curier:  BIFEAZA ambele casute cu DA

 

2. Impacheteaza coletul cum l.ai primit fara a lipi scoci sau alt adeziv direct pe cutie si asteapta curierul care ridica coletul.(FACTURA RAMANE LA DVOASTRA!!!)

Dupa ce coletul ajunge la noi, se va face schimbul catre dvoastra.

Orice inf legat de schimb puteti obtine la nr tel 0371235673

CAND SE FACE SCHIMBUL DE MARIME/ MODEL  FACTURA RAMANE LA CLIENT!!!Pastrati.o in cazul in care faceti retur intrucat fara factura NU VA FI ACCEPTAT!

SCHIMBUL ESTE GRATUIT O SINGURA DATA!

 

Daca curierul nu ridica coletul in max 2 zile de la completarea formularului, pe whatsapp 0753411659 lasati mesaj ca sa putem verifica statusul cererii dvoastra.

Suna